Artista visual. Els seus interessos actuals se centren en l’exploració mitjançant el dibuix, la imatge i el text com a aproximació al funcionament del món, la visió i la realitat somiada.
És cofundadora del col·lectiu Sitesize amb el qual ha exposat i realitzat projectes a la Virreina Centre de la Imatge, La Capella, MACBA, CCCB, Pavelló de Catalunya 53a Biennal d’Art Contemporani de Venezia, Matucana 100 (Santiago de Xile), La Casa Encendida, Idensitat, Bòlit Centre d’Art Contemporani, L’Estruch, Hangar, CAPC Musée i Fundació Palau entre altres.
Esta página web no soporta la visualización desde Internet Explorer. Por favor, visítala con otro navegador como Google Chorme, Microsoft Edge, Mozilla Firefox o Safari. ¡Gracias!
OK